• Servis

Pristop

Gre za pristop mikro podjetja, ki lahko ponudi kvalitetno in celovito storitev. Stranko v principu ne zanima proces izvedbe, ampak le rezultat in s tem povezani stroški.

Ker je v »hiši« nekoč obrt že bila, oče je bil uspešen zlasti v 70. letih na področju centralnega ogrevanja objektov, so mi bile znane tako dobre kot slabe plati družinske obrti. Podjetništvo zahteva mero discipline, doslednost, prilagajanje in rezultate. Potrebno si je zastavljati realne cilje in vzpostaviti organizacijo dela, ki ne preobremenjuje izvajalca in ne zavaja naročnika. Poleg strokovne usposobljenosti je nujno sodelovanje s kredibilnimi partnerji in dobavitelji, ki postanejo sestavni del organizacije in pristopa.

Na področju industrijske strojne opreme se srečujemo z vrsto različnih tehnologij in izvedb, zato je potrebno sledenje razvoju in poglobljen pristop. Nemogoče pa je zaobseči vse, zato je enako pomembno informacijo znati poiskati in jo kvalitetno implementirati. Servis že v izhodišču pomeni reševanje problemov, katerih razsežnosti so nam pred končno rešitvijo le malokrat znane. Kompleksnost delovnega področja torej ne zahteva le poznavanje osnovne stroke, ampak tudi operativno sposobnost naloge izpeljati. Zato organizaciji servisa, od naročila do zaključka del, posvečam veliko pozornost.

Lahko bi rekli, da je začetni »manj« pri obsegu del, prinesel »več« pri kvaliteti storitve, posredno pa tudi obstanek na trgu v najtežjih časih. Dosledno izpolnjevanje danih zavez in vodenje poslovnega odnosa, ne glede na obseg in zahtevnost del, je pomembno vodilo storitve ELSERVIS-a in temelj zaupanja.